Vodafone Contact – Relatii cu Clientii
Vodafone Group Plc este o companie de telecomunicatii multinationala cu sediul in Londra, Marea Britanie. In acest articol, vom discuta despre modalitatile de a contacta Vodafone Romania pentru a raporta probleme tehnice sau pentru a va abona la serviciile lor de telecomunicatii.
Iata cateva probleme care pot aparea in utilizarea serviciilor companiei:
Semnalul de telefonie mobila si internetul mobil sunt indisponibile.
Serviciul de internet 3G/4G/4G+ nu functioneaza corect.
Aplicatiile mobile/TV (MyVodafone, 4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message+, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.) au probleme.
Probleme legate de serviciile de informatii despre facturi si plati.
Este important de mentionat ca aceste situatii pot aparea rar sau doar in cazuri exceptionale. Daca intampinati astfel de probleme, nu ezitati sa le semnalati Vodafone folosind metodele specificate mai jos.
Contactarea centrului de apel Vodafone:
Numar de contact telefonic: *222 / 0372.02.2222 (numar gratuit din reteaua Vodafone)
Numar de telefon: *228 / 0372.02.2258 (numar de urgenta pentru rezolvarea solicitarilor urgente in afara programului de lucru)
Contactarea departamentului de servicii pentru relatii cu clientii referitor la televiziune si internet:
Vodafone ofera, in plus fata de telefonia mobila, si servicii de internet fix prin fibra optica sau internet mobil prin router wireless. Serviciul de televiziune Vodafone include optiuni de conectare la reteaua Vodafone TV prin cablu sau satelit.
Vodafone Contact TV: 031 / 1000 872 (valabil pentru serviciul TV si internet)
Departamentul Relatii Clienti Vodafone pentru internet si televiziune poate oferi asistenta in urmatoarele situatii:
Lipsa semnalului TV
Semnal TV slab sau cu interferente
Probleme de conectare la internet
Functionarea deficitara a internetului (viteza de internet este mult mai mica decat este normal)
Pentru a verifica viteza internetului tau de acasa, acceseaza pagina Speed Test pentru a face un test de conexiune.
Programul de lucru Vodafone Contact:
Servicii mobile:
Luni – Vineri: 8:00 – 20:00
Sambata – Duminica: 8:00 – 18:00
*Exceptie: Zilele de sarbatori legale
Servicii fixe:
Informatii despre cont, factura si plata:
Luni – Vineri: 8:00 – 20:00
Sambata: 8:00 – 18:00
*Exceptie: Zilele de sarbatori legale
Deranjamente tehnice servicii fixe:
De Luni pana Duminica: 7:00 – 23:00
Sarbatori legale (doar urgente tehnice): 8:00 – 21:00
Sesizari si deranjamente Vodafone:
In cazul in care doresti sa faci o sesizare la Vodafone sau sa semnalezi un deranjament, poti apela serviciul Relatii cu Clientii la numerele de telefon mentionate mai sus sau poti intra in contact cu operatorul de comunicatii in urmatoarele moduri:
PROCEDURA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR
Sesizarile sau reclamatiile privind produsele si serviciile de comunicatii electronice furnizate de Vodafone pot fi inaintate de utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, in una dintre urmatoarele modalitati:
a) Contact telefonic, la urmatoarele numere:
0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile
0311000872 pentru serviciile fixe si TV
*222 (de pe telefonul mobil)
b) Prin fax, la urmatoarele numere:
0372.021.413 pentru clientii persoane fizice
0372.021.475 pentru clientii persoane juridice
c) Prin email si internet, la urmatoarele adrese:
persoane.fizice_ro@vodafone.com
persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
persoane.juridice_ro@vodafone.com
persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
La adresa web: vodafone.ro/asistenta/contact/formular-asistenta/
d) Prin posta, la adresa:
Departamentul de Relatii cu Clientii al Vodafone Romania
Cladirea Globalworth Tower, Strada Barbu Vacarescu, Nr.201, Etaj 4
Bucuresti, Sector 2, Romania
e) Prin depunerea acestora in scris la magazinele Vodafone.