Printre alte concluzii interesante ale aceluiași studiu, TikTok continuă să fie platforma de socializare cu cea mai mare dinamică în România. Chiar și așa, prezintă o scădere a notorietății comparativ cu începutul acestui an. În privința eficienței campaniilor de marketing desfășurate pe acest canal online, aproximativ 48% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au văzut recent campanii derulate de influenceri sau branduri prin intermediul TikTok.
Timpul petrecut de romani online, este din ce in ce mai mare.
Aplicatia TikTok continua sa fie platofrma cu cel mai mare impact pentru romani.Tot mai multe conturi apar pe tiktok in ultimul an, si platforma se pare ca in urma unui studiu, este cea mai folosita aplicatie in romania in ultimele 3 luni.
Poate te intereseaza si :Cum fac live pe tik tok
Avand in vedere ca din tiktok se plateste bine din live-uri, romanii creeaza tot mai mult continut si tot mai multe live-uri pentru a face bani din tiktok.
Seful companiei:
Odată cu acest nou set de date putem trage primele concluzii despre trenduri în consumul de New Media. Ne-a surprins plăcut semnul de maturitate dat de segmentul 18-34 unde vedem o creştere a încrederii în informaţia primită la TV, în condiţiile în care căutarea ştirilor pe internet este activitatea cu cea mai mare creştere raportată la valul anterior de date”, atrage atenția Valeriu Galani, managing director Spark Foundry.
„Un alt aspect interesant este că, TikTok, platforma de social media cu cea mai mare dinamică, prezintă o scădere a notorietăţii campaniilor de tip Influence Media în condiţiile în care urmărirea celebrităţilor/influencerilor este motivul utilizării platformelor cu cea mai mare creştere vs. valul anterior. Avem o confirmare că atunci când subiectul este serios, chiar şi generaţia tânără recurge la medii de informare clasice şi reglementate. De asemenea, avem confirmarea că nu orice campanie de Influence Media este un succes garantat; la fel ca în orice activitate de comunicare trebuie să existe un fir roşu strategic în execuţie pentru ca ea să aibă efectul dorit.