Telekom operator uman contact

Atunci cand doresti sa contactezi un operator uman la Telekon pentru ca ai nevoie de anumite informatii despre serviciile care iti sunt oferite s-ar putea sa ai anumite suprize pentru ca nu sti ce trebuie sa faci sa ajungi sa vorbesti un cun operator uman.

Pentru anumite persoane este frustrant sa nu poti sa vorbesti cu robotii telefoniei si sa apesti zeci de taste pana ajungi la un operator, la o persoana care rezolva problemele clientilor, si cel mai rau, este timpul de asteptare pe care trebuie sa il suporti pana cand intri in legatura cu un operator uman de contact.



Daca si tu te-ai saturat de mesaje plictisitoare si roboti ai telefoniei, urmeaza sfaturile noastre.

Pentru a intrat in directa legatura cu un Operator uman la Telekon trebuie sa urmezi acesti pasi care te vor ajuta sa ajungi direct in legatura doar prin apasarea unor taste la intervale de 1-2 secunde fara sa asculti nimic din ce spune acel robot.

Telekom operator umant contact inseamna ca poti lua legatura cu un operator telecom care este direct responsabil pentru relatiile cu clientii si opereaza intr-u sediu/Call-Center pus la dispozitie de furnizorul de telefonie mobila si care este platit sa rezolve problemele oamenilor ori sa faca o notificare catre echipele din teren pentru o interventie cat mai rapida

Pagina Telekon Mobile nu ofera informatii clare despre contactarea serviciului de clienti asadar urmati ce va scriem noi in acest articol.

Telekom operator uman contact



Numere de contact telekom operator uman sunt: 021.404.1234 si 0766.12.1234 care sunt gratuite atunci cand esti membru al retelei si tarif standard din orice alta retea.Telekom iti sta la dispozitie 24 din 24, 7 zile pe saptamana.

Dupa ce ai apelat acel nr apasa tasta 1 atunci cand iti raspunde robotul daca doresti sa rezolvi o problema legata de nr de pe care ai apelat

Daca doresti tasta 2 daca ai o alta problema legata de un alt contract/nr de telefon – aici poti confirma si cu CUI-ul firmei sau CNP

Tasta 3 este pentru asistenta tehnica legata de telefonie, internet si televizunea Telekom romania.

Tasta 4 pentru codul PUK si diverse servicii(roaming, blocare sim,roaming etc…)

Tasta 5 este pentru reincarcarea unei cartele platite de pe un telefon fix ori mobil

Aceste taste mai sus mentionate sunt atunci cand doresti sa astepti mult si bine in rezolvarea problemelor.

Pentru a avea prioritate in orice problema Telekom romania foloseste un numar premium care este 0903904903 (valabil doar in Romania si are un tarif cu 1.90 EURO/apel).Stim ca este cam scump, dar 10 lei nu cred ca ne impiedica in rezolvarea unei probleme rapide atunci cand avem nevoie urgent.



CONTACT SERVICIUL DE RELATII CU CLIENTII TELEKOM ROMANIA MOBILE

Cum contactez Serviciul de Relatii cu Clientii Telekom Romania Mobile?
EMAIL: info_TKRM@telekom.ro
TELEFONIC: DACA VREI SA NE CONTACTEZI TELEFONIC AI MAI JOS TOATE NUMERELE DISPONIBILE

E usor sa intri in contact cu noi! Suna la 1234 (apelabil doar din reteaua Telekom Romania Mobile) sau 021.404.1234 (tarif standard din orice retea) si 0766.12.1234 (tarif standard din orice retea) si suntem mereu la dispozitia ta, 24/7! In plus, ai acces la un meniu robotic personalizat in functie de produsele active pe contul tau de telefonie mobila.

Nu vrei sa astepti sa intri in legatura cu noi?



Contacteaza serviciul Premium la 1616**

Ai nevoie de asistenta pentru tarifele de Roaming?

Suna la 076ROAMING (0767626464)***

Cand suni la 1234 sau 021.404.1234 (tarif standard din orice retea) si 0766.12.1234 (tarif standard din orice retea) te poti identifica foarte usor si vei rezolva la fel de usor solicitarea pentru care ne-ai sunat!

a) Cand suni la 1234 de la un numar Telekom Romania Mobile alege unul dintre meniurile prezentate:

(Apasa tasta 1) Confirmi ca doresti informatii pentru numarul de la care suni

(Apasa tasta 2) Alegi sa te identifici cu un alt numar de telefon Telekom Mobile sau Cod Numeric Personal (persoane fizice)

b) Cand suni la 021.404.1234 si 0766.12.1234 ai de ales intre urmatoarele optiuni:

(Apasa tasta 1). Esti client Telekom Mobile? Te poti identifica cu un numar de telefon sau Cod Numeric Personal

(Apasa tasta 2) Vrei sa devii client Telekom Mobile

Selecteaza in meniul principal zona de interes pentru tine!

(Apasa tasta 1) pentru cele mai noi oferte si promotii, prelungirea contractului sau modificarea abonamentului tau ori pentru PUK, servicii (roaming, international sau blocare cartela SIM)

(Apasa tasta 2) pentru plati (confirmare sau amanare de plata), facturi (informatii legate de ultima factura emisa si copie factura) sau Info Cost (care iti permite sa afli beneficii cum ar fi SMS-uri, minute sau trafic de internet disponibil si costurile aditionale pana se emite factura)

(Apasa tasta 3) pentru asistenta tehnica sau deranjamente telefonie si internet

(Apasa tasta 4) pentru reincarcarea unei cartele preplatite de la telefonul mobil

** Numar disponibil NUMAI clientilor aflati pe teritoriul tarii ce apeleaza de la un numar de telefon Telekom Romania Mobile. Pentru clientii cu abonament apelul este tarifat cu 1.92 EUR (cu TVA inclus)/apel. Pentru clientii cu cartela preplatita apelul este tarifat cu 1,6129 euro /apel. Tarifarea se face pe apel si nu in functie de durata convorbirii. Numarul 1616 este serviciul de Suport Premium pe care Telekom Romania Mobile il pune la dispozitia clientilor care doresc sa apeleze Serviciul Vanzari si Relatii cu Clientii, oferindu-le acestora prioritate pentru a intra in legatura cu un consultant Telekom Mobile. Clientii sunt informati automat asupra tarifului, atunci cand apeleaza acest numar, inainte sa inceapa convorbirea, respectiv taxarea.

*** Apel gratuit dintr-o tara membra UE, de la numarul de telefon Telekom Romania Mobile. Acest numar este disponibil clientilor (cu abonament si clientilor cu cartela preplatita Roaming Plus) ce se afla deja in Roaming si doresc sa afle informatii despre tarifele practicate.

VIZUALIZAREA FACTURII IN MY ACCOUNT

Cum pot vizualiza factura online?
Pentru a putea avea acces la facturile tale, este necesar sa iti personalizezi contul My Account cu contul tau de client sau Telekom Romania Mobil.

In My Account, poti vizualiza facturile pentru serviciile mobile active pe contul tau.

Poti vizualiza factura si in aplicatia mobila MyAccount pe care o poti descarca din Google Play sau App Store.

Acceseaza sectiunea “”Factura mea”” din meniul MyAccount, din partea stanga si selecteaza contul de facturare pentru care vrei sa vezi detaliile despre factura. In aceasta sectiune, poti achita factura emisa, poti efectua o plata in avans, poti vizualiza si descarca ultimele sase facturi emise pe contul selectat.

Daca vrei sa accesezi detalierea convorbirilor pentru un cod de facturare de servicii fixe, acceseaza rubrica “”Analiza trafic”” din sectiunea “”Factura mea””, iar daca vrei sa accesezi detalierea convorbirilor pentru un cod de facturare de servicii fixe, acceseaza rubrica “”Analiza apeluri”” din sectiunea “”Factura mea””.

Detalierea convorbirilor este disponibila doar pentru perioadele deja facturate. In cazul in care vrei sa vizualizezi detaliile din luna curenta, va fi necesar sa astepti emiterea facturii.

CUM AFLU CODUL PUK?

Am blocat cartela si am nevoie de codul Puk. Cum il pot afla?

Poti afla codul PUK 1 prin urmatoarele modalitati:

Apel la 1234 (gratuit din reteaua Telekom Romania Mobil) si urmand pasii descrisi de catre meniul robotic;
Apel la *100#, gratuit din reteaua Telekom Romania Mobil, selectand ramura 5-Servicii si, ulterior, ramura 3-Codul PUK. Va fi necesar sa tastezi numarul de telefon pentru care doresti aflarea codului PUK si parola de acces la serviciile self care, pentru numarul de telefon pe care l-ai tastat. Aceasta parola este formata initial din ultimele sase cifre ale codului numeric personal al titularului de contract;

Apel de la orice numar de telefon de cartela preplatita Telekom Romania Mobil la Serviciul de Relatii cu Clientii, la numarul de telefon gratuit 1234 sau 021 404 1234 (apelabil din orice retea nationala, tarif normal);
Accesarea contului MyAccount, sectiunea “”Administrare cont – Servicii MyAccount – “”Codul PUK””;

Din aplicatia mobila MyAccount pe care o poti descarca din Google Play sau App Store.

Pentru modelele de telefoane Sagem si Motorola, pentru aflarea codului PUK, te rugam sa tastezi pe telefon urmatoarea secventa: **05*PUK1*COD PIN NOU*REPETARE COD PIN NOU#

INLOCUIRE SIM ABONAMENT

Cum pot sa-mi inlocuiesc cartela SIM deoarece este furata / pierduta / stricata?

Solicita la cel mai apropiat magazin Telekom Romania Mobil sau partener comercial inlocuirea cartelei SIM. Taxa perceputa pentru inlocuirea cartelei SIM este de 2.38 euro(TVA inclus) si se achita in magazin. Toti clientii pot efectua 1 inlocuire de SIM gratuita intr-un an contractual, dupa 12 luni, indiferent de perioada contractuala, fara conditia reinnoirii contractului.

In cazul in care soliciti inlocuirea din cauza defectarii vechiului SIM, pe langa documentele mentionate este necesar sa prezinti si SIM-ul deteriorat. Documentele necesare sunt:
– Pentru persoana fizica: cartea/buletinul de identitate (este necesar ca ultima factura Telekom Romania Mobil sa fie achitata);
– Pentru persoana juridica: cartea/buletinul de identitate al persoanei imputernicite;
– Formularul de inlocuire cartela SIM. (disponibil in magazin)

Add a Comment

Your email address will not be published.